Coop medlemskap

31.01.2014 16:44

Jeg er medlem i coop, for nærmeste matvarebutikk er en coop butikk. Idag kom medlemsbladet i posten, og nå var det medlemstilbud på Filmnet.

Noen som bruker det? Hvordan er utvalget? Er det like bra som Netflix som jeg har idag? Tror jeg må sette meg ned å sjekke ut tilbudet og sammenligne litt :) Jeg må jo innrømme at jeg har hatt Netflix i ganske mange måneder nå, men bruker det egentlig ikke så mye. Det er kjekt å ha av og til, men kunnebrukt det mye mer.

Akkurat nå er det litt mye strikking, og jeg klarer ikke å strikke og se på tv samtidig, hihi. Har akkurat kjøpt en tøff oppskrift på lue hos Jorids mønster butikk, hun har mange flotte oppskrifter. Her er luemønsteret jeg har kjøpt:

Har en venn som jakter, og syns dette kunne være en perfekt gave til ham. Og så strikker jeg sikkert en til pappa også i samme slengen :)