En avslapning uten like

11.12.2018 22:45

Jeg tror vi alle leter etter en liten rus i hverdagen. Det trenger ikke være narkotika, eller alkohol til og med. Faktisk trenger det ikke være en liten uskyldig sigarett lenger en gang. Da disse skader miljøet er det nå vape somer er på markedet. Kanskje spør du: hva er vape? Vel, det er en liten elektrisk duppeditt som konverterer diverse juicer til damp. Med andre ord er det ingen røyk og forurensing, og du kan du helle på med din favorittsmak. Før du vet ordet av det damper du på en god smak. Sammenligner en med alternativet som er røyk for eksempel, så er smaken hundre ganger bedre. For meg er det dessuten et herlig verktøy for å bekjempe det stresset jeg møter på. Når jeg føler at hverdagen tar overhånd, så strekker jeg meg bare ned i lomma og henter ut min vape. Det er godt for meg og miljøet!