Hei verden

27.06.2013 12:16

Jeg er ganske så bekymret for jorda vår og hva vi har utsatt henne for i mange, mange hundre år. Jeg tror så absolutt ikke at vi mennesker på noen måte kommer til å klare å ødelegge henne totalt, for hun beskytter seg selv som hun har gjort helt siden tidenes morgen. Men tenk litt over det, om hun bestemmer seg for å rense seg helt igjen, som hun har gjort flere ganger før, hva betyr det for oss?

Spirit mother

Jo, det betyr en ny istid og selv om kanskje ikke all verdens mennesker forsvinner så vil vi bli satt tilbake til huleboer tilstander nærmest. Det er i alle fall det jeg tror.

 

Men jeg tror også på karma. Jeg tror universet og kosmos på en eller annen måte lar oss alle få igjen for hva vi nå enn sender ut… du skjønner hva jeg mener ;)

Så hva kan man da gjøre for at ens karma ikke straffer deg. Jo, leve etter den gyllne regel ”gjør mot andre…”. Og hva er det som tilsier at vår kjære moder jord ikke hører til i gruppen ”andre”?
Absolutt ingenting! Og da er det bare en fornuftig ting å gjøre… leve så grønt og skånsomt for naturen som overhodet mulig.

Og det er nettopp det denne bloggen handler om å være miljøbevisst. Istedenfor å kjøre rundt i biler som forurenser og gjør deg avhengig av sider som www.skruvat.no, så lever vi så grønt vi kan og anvender oss av sider som www.sportamore.no ;)