Hest er best

18.07.2018 09:56

Husker du de gamle minnebøkene fra barneskolen med meldinger som "LEV VEL" og "HEST ER BEST"? Vel, dette gjelder fremdeles for min beste venninne som jeg har kjent hele livet. I alle fall det siste slagordet beskriver henne på sitt beste. Hun elsker hester og ridning, og jeg har derfor bestemt meg for å gi henne et par flotte ridehansker i bursdagsgave. Det vet jeg hun vil bli glad for. Med et rask søk på nettet fant jeg fort en populær side, hvor jeg kunne kjøpe rideklær online. Jeg visste ikke engang at det fantes så mye forskjellig klær og utstyr for ryttere. Jeg har gjort det hele litt morsomt med å pakke inn gaven sammen med en klassisk gammeldags minnebok, hvor jeg har skrevet et lite "Roser er røde.. " dikt, sammen med "HEST ER BEST", og limt inn et gammel bilde av oss fra 80-tallet. Jeg håper hun vil le godt og bli glad for hanskene.