Kunsten å leve miljøbevisst

28.10.2020 00:52

Det er ikke alltid like lett å skulle være miljøbevisst. Noen valg er veldig enkle. Sånn som å velge gjenbrukspose når jeg handler på butikken. Og at jeg bruker et eget lite gjenbrukbart frukt og grønt nett i stedet for plastposer. Andre valg kan være mer utfordrende, som å velge miljøbevisste klær. Men det lar seg gjøre jeg må bare tenke litt mer. Bil var jo et kapittel for seg selv, men jeg har nå valgt el-bil, selv om jeg innser at det kanskje over kort tid ikke er det mest miljøbevisste valget. Men langsiktig vil det være det. Jeg har hatt en uvane jeg har forsøkt å slutte med som er usunn både for meg og naturen, det er røyking. Der har jeg hatt store problemer med å være miljøbevisst, men etter at jeg fant vaping fra Cigge så har det blitt mye enklere. Dette var mine 5 minutter for i dag. Vi snakkes.